woensdag 3 juni 2009

tassen pakket

Ik was vermoedelijk iets te snel met het lanceren van het patroon, want vervolgens kreeg ik allerlei vragen en was het nog even onduidelijk hoe en wat. 

Nu, niet meer:
Op de site bij patronen, is het patroon los voor 3,95 euro te bestellen. Daaronder vind je 2 pakketten stof, zoals ik de tassen zelf heb gemaakt, samengesteld uit canvasstof voor de buitenkant, soepel katoen voor de binnenkant en bijbehorend paspelband. Het patroon krijg je bij deze pakketten er gratis bij....

Hij is via NoeKs bestelbaar!

3 opmerkingen:

  1. ... jij misschien iets te snel ..... maar wij iets te enthousiast!!??
    Volgens mij gaat het helemaal goed komen hoor!
    Ik wacht met spanning op het pakketje.
    Groetjes 'n Elzetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik word hier zo hebberig van.
    Ik ben net een paar dagen met mijn naaimachine aan de gang, dus kan er nog niet zo veel van. Maar dit is wel een heel leuk patroon.
    Vraagje: stuur je het op of kan het ook op de mail, want ik woon in Ierland?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En helemaal zelfontworpen! Ik doe wel af en toe een poging, maar heb het nog niet zo geperfectioneerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!