vrijdag 22 oktober 2010

Dutch Design Week

Als Eindhovenaar MOET ik het natuurlijk wel vermelden en dat doe ik ook met trots:

Van 23 t/m 31 oktober 2010 vormt Eindhoven voor de negende keer het podium voor Dutch Design Week, het grootste designevenement van Nederland. Zo’n 1500 vormgevers uit binnen- en buitenland laten hun werk zien op het gebied van industrieel ontwerp, concept design, grafisch ontwerp, textiel & mode, ruimtelijk ontwerp, fooddesign en designmanagement & trends. Van proces tot product en van industrieel ontwerp tot toegepaste kunst. Tijdens Dutch Design Week wordt een duurzame verbinding gelegd tussen publiek, bedrijven en ontwerpers door het uitwisselen van kennis en informatie. Deelnemers zijn zowel gevestigde bureaus, high-profile ontwerpers, talentvolle nieuwkomers en net afgestudeerde designers.


En dat ga ik dus zeker bekijken! Zaterdag a.s. wil ik graag met de kinderen naar de workshop van Tolliez en Mus. Lijkt me helemaal leuk!

5 opmerkingen:

  1. ik had er nog nooit van gehoord, tot je reactie.. maar veel plezier! en die foto's hier beneden van die sandrine, leuheuk! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ga ik morgen ook naar toe. Voor de negende keer.
    Fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee leuk!! thx!
    de workshops waren overigens een succes, zowel bij de kindjes als bij hun ouders ;)

    ps was jij incognito ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja, we hebben jullie gemist. Volgende x beter!
    Thanks voor je promotie stukkie!!!!
    Tot snel weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp dat het niet gelukt is om te gaan ... jammer ;-( Wordt de Dutch Design Week altijd in de laatste week van oktober gehouden?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!