zondag 7 november 2010

Monkey Business

Wij hebben dus nogal wat snoeren in huis, maar wie niet...En ik kan maar niet begrijpen als er zoveel mogelijk is, dat het niet gewoon allemaal draadloos kan. Zoveel mogelijk wordt hier weggewerkt, achter kasten, banken en plinten, Maar ja, soms kom je er niet onderuit. Dan wonen wij ook nog eens in een oud huis waar de stopcontacten zo'n beetje op 1,5 meter hoogte zitten. Kindvriendelijk ja, maar niet mooi. Helemaal vrolijk werd ik dus ook van deze snoerverstoppers. Wederom van de onmogelijke site Abodee, maar dat maakt niet uit. Ze zijn van designcompany Monkey Business, welke nog meer grappige dingen ontwierpen:

3 opmerkingen:

  1. oooooo zoooo leuk die wil ik !!!!!
    echt super leuke dingetjes allemaal!!!!!!

    Groetjes Dietlinde van Lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, wat een ontwerp weer. Geweldig! Is dat van dezelfde ontwerper als die rookmelder of las ik daar hier niet over..Twijfel nu wat.. I.i.g erg leuk. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, die zijn leuk, ik zou er wel een aantal kunnen gebruiken, een huis vol met snoeren hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!