donderdag 9 december 2010

Kerstkaartidee van Pieces of Fab

Zo leuk als je via twitter berichtjes krijgt van wat klanten met je stofjes doen! En altijd raar om het via twitter te lezen, niet wetende dat die twitternaam of blognaam bij die ene klant hoort. Gisteren weer een link kunnen leggen tussen een twitteraar en een klant. En ik vond het idee zo leuk dat ik vroeg haar idee hier ook te mogen delen. Van haar blog, de kerstkaarten van stof. Je hoeft dus niet eens te kunnen naaien! Ze gebruikte de scrappakketjes van mijn winkel, zodat je ook gelijk diverse stofjes hebt.



3 opmerkingen:

  1. jaaaa daar zijn ze weer, maar ik ga NIET, ik herhaal, NIET knutselen voor kerst.kaarten.
    punt.
    uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ziet er echt heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!