woensdag 22 december 2010

Veiling voor het KWF

Even een compleet ander blogje dan wat je hier gewend bent te lezen, alhoewel, uiteindelijk gaat het wel over stofjes!

Volgend jaar, wordt op 9 juni het evenement Alpe d'Huzes gehouden: de berg Alpe d'Huez wordt dan door wielrenners, maar ook hardlopers beklommen, hierbij wordt geld ingezameld voor het KWF kankerfonds. Alpe d'HuZes zet zich ervoor in dat de strijd tegen kanker uiteindelijk wordt gewonnen. Dat kanker niet meer als dodelijke ziekte, maar als een chronische ziekte kan worden gezien.

En ik, ik loop dus mee.....ik ga er heen met een team van 8 fietsers, maar bij gebrek aan fiets en simpelweg omdat ik liever hardloop, ga ik die dag 13 km stijl omhoog rennen, want de helling is gemiddeld 10%. Als je wel eens op een loopband staat, daag ik je uit, zet hem maar eens op 10%!

Er is een actiepagina, waar je mijn persoonlijke verhaal en motivatie kan lezen. En uiteraard doe ik dit met 1 doel: zoveel mogelijk geld inzamelen voor het KWF. Hoewel geld doneren natuurlijk altijd mag, ga ik vanuit NoeKs een aantal acties op touw zetten. En we starten nu!

***VEILING***
van deze doos vol met stof!


Wat zit er in deze doos?
De grootte van de lapjes varieert van een meter stof tot lapjes van 10x10 cm. 
Er zit 1,5 kilo stof in,
Dat is omgerekend ongeveer 10 meter aan stof!
Afmeting doos: 30 x 39 x 18 cm
Waarde dus zo'n 150 euro omgerekend!

Hoe kun je meedoen?
In de reactievelden hieronder kun je bieden, dus svp niet via twitter, mail of facebook!
De hoogste bieder krijgt de doos!
Bieden kan t/m 31 december 2010
Minimum startbedrag is 25 euro
Bieden graag per hele euro's!


Nogmaals, ik geef deze doos weg, de opbrengst gaat dus 100% naar het goede doel! De hoogste bieder mag het bedrag namelijk zelf rechtstreeks naar de stichting overmaken en ik zal dus ook laten zien dat het bedrag ook daadwerkelijk hierheen gaat.


Wil je reageren en blogspot hapert....druk dan nog een keer en desnoods nog een keer, hij wil het weleens niet gelijk doen.

Ik ben benieuwd! Als de actie goed verloopt, zullen er meer volgen!

21 opmerkingen:

  1. Een fantastische actie! Ik bied 30 Euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super actie! Ik ben gek op stofjes en helemaal als ze voor het goede doel zijn :) Ik bied 35 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed doel, en mooie stofjes zo te zien. Tof! Ik bied 40 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi initiatief! Ik wens je veel succes en ik bied 50 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooruit met de geit! :) Ik bied 55 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noeks op naar de top! Ik bied €60,00.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig, en als ik (meer dan) 65 euro over had, bood ik mee..

    net je verhaal gelezen, ben nu al trots op je! heb nog wat familie/vrienden die ook actief zijn wat dat betreft, zal ze mailen!

    even ot nog, logje hier verder onder, ik ga morgen dus heus wel proberen dat te knippen, of 't lukt is een tweede, maar wat leuheuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig allemaal, jullie royale biedingen! Al 70 euro, jippie!
    Hoewel ik jullie allemaal de doos van harte gun, hoop ik natuurlijk toch stiekem dat het bedrag nog hoger gaat worden ;)
    Maar mijn grote dank hebben jullie hoe dan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga in 1x door naar de 100. Ik vind je initiatief zo mooi! En ik mocht gisteren een kerstbonus ontvangen die ik dan ipv aan serious request graag op deze manier aan jouw doel geef.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit verdient een pluim! Serious Request krijgt al zoveel aandacht, kanker is echt een ***ziekte, ik bied 110 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa, ik doe ook mee! De dollar-euro stand is zo gunstig these days... :-)
    125 euro it is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En toch kan het nog hoger ;-) 130 euro voor Anouks initiatief en de stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooops, ik ben eigenlijk te laat, mag ik nog 145 bieden....?
    De beste wensen voor het nieuwe jaar, dat je maar veel geld mag inzamelen en goed loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie fantastische biedingen!
    En ik beloof dat er nog meer leuke acties gaan komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super! is het nou 140 of 145 geworden?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!