vrijdag 11 maart 2011

Nieuwe veiling!

Jullie herinneren je vast nog de veiling die ik in december hield om geld in te zamelen voor Alpe d'Huzes, waar ik op 9 juni aan deel ga nemen. De biedingen en reacties die ik daarop kreeg waren fantastisch!

Inmiddels 2,5 maand verder heb ik inmiddels een mooie wielrenfiets in de schuur staan en ben ik fanatiek aan het trainen, want ik moet over een kleine 3 maanden topfit zijn! Een heuze uitdaging ;)
Maar ik moet niet alleen in goede vorm zijn, mijn streven is ook om 2500 euro in te zamelen voor het KWF Kankerfonds. Daarom ga ik vanuit NoeKs vanaf nu tot aan 9 juni steeds een leuk pakket veilen. En ik trap af met een king size scrap pakket:


De inhoud:
meer dan 800 gram aan stof (omgerekend is dat 6 meter stof)
diverse bandjes
een leuk metalen blikje met een naaisetje erin
boek "helemaal hoooked"
applicatie van Barbabella

Hoe kun je meedoen?
In de reactievelden hieronder kun je bieden, dus svp niet via twitter, mail of facebook!
De hoogste bieder krijgt de doos!
Deze veiling duurt 2 weken: bieden kan t/m 25 maart
Minimum startbedrag is 25 euro
Bieden graag per hele euro's!

Nogmaals, ik geef dit pakket weg, de opbrengst gaat dus 100% naar het goede doel! De hoogste bieder mag het bedrag namelijk zelf rechtstreeks naar de stichting overmaken en ik zal dus ook laten zien dat het bedrag ook daadwerkelijk hierheen gaat.

14 opmerkingen:

  1. Laat ik het spits afbijten met die 25 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anouk,
    wat een goede aktie!
    Geweldig van je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig al! Super blij ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes! Ik bied 75,-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, ik ben Anjo (staat hierboven als anoniem!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik dan maar 80 euro :-) Vind het wel erg leuke stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 100 euro! (ligt er dan onder die stapel lapjes toevallig ook nog het nieuwe Oliver + S. boek..? ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 105 euro.

    voor het goede doel.
    Groeten, Anjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor een goed doel loop ik altijd warm: 110 euro

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!