zaterdag 28 mei 2011

Ad6 oftewel, nog 1x een VEILING!!

Hoe de training gaat? Dat is de laatste tijd zo'n beetje de meest gestelde vraag. Nog een kleine 2 weken en dan is het zover, dat doe ik dus mee aan Alpe d'Huzes (voor degene die dat nog niet wisten ;)). Op 9 juni ga ik met mijn team en nog 4000 anderen de Alpe d'Huez op fietsen, om geld op te halen voor het KWF kankerfonds.
Ik ga proberen (nee, ik ga het gewoon doen!) 3x tegen die berg op te fietsen. En het wordt spannend, de zenuwen beginnen toe te slaan, dat kan ik wel vertellen! Zeker nadat ik er vanavond achter kwam dat 'mijn' artikel nu in de Flair staat, begint de spanning helemaal toe te slaan!

(kleine noot, al snel opgemerkt door Inge: in het artikel staat 4x en hier 3x. De tekst in het artikel is niet 100% juist verwoord. Ik ging eerst voor 2x, nu voor 3x en stiekem hoop ik op 4x, dat waren mijn exacte woorden ;))

Vanuit NoeKs heb ik inmiddels 3 pakketten geveild en daarmee ongeveer 450 euro aan het KWF kankerfonds mogen doneren, dus nogmaals dank aan die gulle bieders.
En daarom, nog eenmaal een mooi pakket. De opbrengst gaat volledig naar het KWF kankerfonds, mag dat heel duidelijk zijn! Het gaat om onderstaand pakket:


linksboven: 3 jerseys, stukken van 25 en 50 cm (110 cm breed)
middenboven, 11 stukken van 25 en 50 cm (110 cm breed)
eronder, allemaal kleine stukjes stof
4 bandjes
3 applicaties
....
en nog wat extraatjes, die ik nog niet verklap ;)


De regels zijn hetzelfde als de vorige keren:
In de reactievelden hieronder kun je bieden, dus svp niet via twitter, mail of facebook!
De hoogste bieder krijgt de doos!
Bieden kan t/m 9 juni (de dag van Alpe d'Huzes)
Minimum startbedrag is 25 euro.
Bieden graag per hele euro's!

12 opmerkingen:

  1. Ik doe gek en begin meteen met 40 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik moest al huilen toen ik je interview las #emooooo die kaarsjes.. de pijn die erachter zit.

    meis, ik wens jullie ontzettend veel succes en sterkte en alles wat je nodig hebt, ga ervoor! je kunt 't!

    ps dat interview is van even geleden zeker, toen dacht je nog 4x? ^_-
    ps 2 zal nie meer vergeten. alpduZes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je dit allemaal doet. Mooi intervieuw. Ook leuk om eens een foto van je te zien. Vriendinnen van mij uit de buurt gaan op 14 augustus deze berg bewandelen voor het goede doel "bergen verzetten voor een kind" Dit is ook een ontzettend mooi initiatief. Zet hem op en heel veel succes met de training.
    Ik blijf je volgen.
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,wat knap van je dat je hieraan mee doet!!
    Heb het artikel niet gelezen en moest wel een paar keer slikken........
    Succes met je/jullie trainingen en of je nou 2,3 of misschien wel 4 keer gaat,ik neem mijn petje voor je/jullie af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes! Mijn broers hebben em vorig jaar (3 keer en 6 keer) gefietst voor onze vader. Ze hebben mij nog niet over kunnen halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik doe mee met 60 euro. Nu lijkt het wel te lukken om te reageren. Begin van de week lukte het nl niet. En weer lukt het niet. Ik moet steeds naar het inlog scherm van google :-(
    Ga nu even anoniem proberen...
    En succes met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En anoniem lukt dus wel.....Ik ben trouwens Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 70 euro! Reageren via mijn google account lukt niet Groetjes Dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 85 euro en nog steeds lukt het niet via googleaccoutn :-(
    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben een oplossing voor die google accoutns
    je mag NIET op wachtwoord onthouden drukken
    en dan gaat het !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!