donderdag 9 juni 2011

Alpe d'Huzes

Vandaag ben ik aan het zwoegen en ploeteren. Met mijn wielrenfietsje wil ik 3x de berg Alpe d'Huez opfietsen. En of ik nu s'morgens op mijn fiets dit logje tik? Nee, die heb ik al eerder geschreven ;)

Maar graag vestig ik dus nog eenmaal aandacht aan het evenement Alpe d'Huzes, vandaag hopen we 20 miljoen euro bij elkaar te trappen voor de KWF kankerbestrijding, dus dat is een serieus groot bedrag.

En jullie kunnen ook wat doen! Voor wie het nog niet wist (en voor de rest een herinnering): ik veil onderstaand stoffenpakket, waarvan de opbrengst ook volledig naar dit doel gaat. Vandaar is de laatste dag, de hoogste bieder om 23.59 vanavond, mag hem ontvangen!


Voor de voorwaarden en het bieden, klik hier!

Ik hoop dat jullie nog flink bieden, dan doe ik, vanuit de Franse Alpen, stinkend mijn best die berg 3x te beklimmen ;)

7 opmerkingen:

  1. zag stukje op tv vandaag, tranen in m'n ogen..
    hoop dat je de 3 keer hebt gehaald, maar anders ook, petje af meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag op tv dat er enorm veel geld is opgehaald. Wat een prestatie! Mijn schoonmoeder heeft net haar eerste chemo gehad, de vooruitzichten zijn niet erg hoopvol al zijn er lichtpuntje. Zoals alle fietsers! Echt petje af!! Ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die 20 miljoen is gehaald!!!!!
    Wat een gi-gan-tische prestatie!
    Hoe is het met jou gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, gister gezien op TV!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hoe is het gegaan? Is het je gelukt om 3x te halen? Ongelooflijk knap hoor. Al zal het ook wel een kick geven met zoveel mensen om maar door proberen te gaan....

    Ging ook gelijk bij de pagina kijken van de veiling en zag dat ik nog het hoogste stond.
    Voor mij :-) maar voor jou misschien iets minder omdat je graag nog wat meer verdiend had.
    Ik dacht ik type dit even hier want ik kan nu weer gewoon via googlaccounts reageren en dan kun je op mijn naam klikken om mij te bereiken...

    Maar voorlopig even bijkomen denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jammer, ik ben een tijd niet komen lezen (het bloggen en blogs lezen staat op een laag pitje) en dus heb ik de veiling gemist! Anders had ik zeker meegeboden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag het super leuke pakket binnen gekregen!
    Dochterlief (14) bleef er in snuffelen :-)

    Nu nog even tijd hebben.....zal wel na de zomervakantie worden voor we er dingen van gaan maken.

    En ook bedankt voor de leuke extraatjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!