vrijdag 24 juni 2011

Een geef-weg!

Een tijdje geleden kocht ik een aantal schriftjes voor zoon en dochter, bij iemand die ze in eigen beheer gedrukt heeft. Het is een schriftje vol met de motieven van arabisch mozaiekwerk. Het leuke eraan is dat het kinderen (maar ook mezelf) de vrijheid geeft ze in te kleuren, danwel de randen over te trekken.

Leek me een leuke weggeef actie :) Het enige wat je hoeft te doen is je naam achter te laten in de reactievelden....

Oja, je kan tot zondagavond 23.59 meedoen! Maandag morgen maak ik bekend wie het schriftje wint!

56 opmerkingen:

  1. Ik bijt de spits af ik doe mee !!
    ik zet zeker een linkje op mijn blogje!
    Groetjes
    Marie

    marie-lu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en goed voor de creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik pak m'n kleurpotloden er vast bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schriftjes, word er meteen vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig idee!! Ik doe mee :) lijkt me leuk voor mijn klas :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo lief, dat je dat even kwam zeggen, maar ik mis hier weinig logjes hoor ^_^ en we doen natuurlijk mee! we, want ik vind ze zelf ook geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, dat ziet er leuk uit! Ik doe graag mee :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zo'n leuk aanbod kan ik niet weigeren, lijkt me een ideaal vakantie kadootje!
    vonken@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, dat ben ik nog nergens tegengekomen. Tuurlijk doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik wil graag meedoen.

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, zeker met de zomervakantie die eraan komt!
    Ik doe graag mee!
    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hardstikke leuk! Zowel mijn oudste dochtertje zullen hier wel even mee zoet zijn.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee! Heb net vorige week mijn kleurpotloden herontdekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk schrift, erg origineel. En mocht ik het schriftje winnen, dan denk ik dat ik hem voor de verandering lekker zelf houd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo, dat zijn mooie schriftjes, heel goed idee, ik doe graag mee!!! Kan je ons ook verklappen waar we ze zelf kunnen kopen???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit lijkt me echt superleuk voor mijn oudste zoon van 6,5.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben dol op arabische motiefjes, dus ik doe heel graag mee!

    Hartelijk dank ook voor je reactie per mail! superfijn! Ik ga je vanavond terugmailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waw, wat een schitterend idee! bedankt om het te delen. ik doe graag mee
    fany

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk leuk leuk voor de kleuters in mijn klas!! Ik doe dus graag mee!

    groetjes Esther

    ps, bestelling is goed aangekomen! Stofjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik sluit mij graag aan bij het rijtje gelukszoeker. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Intrigerend boekje, daar wil ik mij wel eens kleurrijk in uitleven :-) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee! Heerlijk ontspannend, lijntjes overtrekken en vormpjes kleuren. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ideaal voor tijdens saaie vergaderingen! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben gek op schriftjes en boekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooooh ben mijn hele leven al dol op dit soort kleurboekjes!! weet zeker dat mijn kinderen dat ook kunnen waarderen...
    groetjes, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh, dat ziet er leuk uit, en origineel, en creatief-stimulerend.
    Ik wil graag winnen, en als dat niet lukt, kan je dan eens laten weten waar je ze haalt?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat'n leuke boekjes, ik wist er het bestaan niet van. Zou me er best wel uren kunnen mee amuseren, wel stiekem of als de kinderen niet thuis zijn, want anders ben ik ze zó aan hen kwijt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat ziet er uit als iets waar dochter helemaal verslingerd aan gaat zijn. Tof! Ik doe graag mee.

    Groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe ook mee! Super leuk... geen dochters of zonen.. gewoon voor mezelf :-)!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die wil ik voor mezelf en mij alleen! ;) Past perfect in mijn straatje van het mandalatekenen en geeft zo te zien onwijs veel inspiratie daarvoor. En mocht ik niet winnen...dan ga ik je vragen waar ik ze kan kopen hoor, want ze zien er echt heel tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldigheidjes! Ik doe graag mee. Zou net als Kim ook graag weten waar je deze kunt kopen?

    Groetjes Carmen
    carmenrumt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk zeg! Als ik het per ongeluk zou winnen, mag ik ze wel goed opbergen, anders is het binnen de kortste keren vol voor ik het zelf kan proberen, met een stel kinderen dat graag kleurt in de nabijheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat ziet er leuk uit !
    Mien B.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. IK heb nog een uur, ik probeer het ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat is leuk! op de valreep... doe k graag mee :)
    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!