woensdag 20 juli 2011

stopcontacten

Wij wonen in een jaren 30 huis en hoe ze dat vroeger hebben kunnen bedenken snap ik niet, maar alle stopcontacten zitten dus midden op de muur, 'mooi' in het zicht. Lelijk, want niet alleen het plaatje is lelijk, het snoer wat er automatisch bij komt kijken, hangt ook zo in het zicht.
Laatst zag ik op internet deze foto, weer een gevalletje ik-weet-niet-meer-waar-gevonden, maar wilde hem toch laten zien hier.

Deze foto is van Amerikaanse stopcontacten, maar voor Nederlandse stopcontacten kun je natuurlijk soortgelijke grapjes mee uithalen. Stickers, plakplastic, leef je uit!


9 opmerkingen:

  1. Dit is een topidee-hou van oppimpen-dank voor het delen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, daar wordt je toch hebberig van...♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha grappig! al zag ik laatst ook nieuwe ouderwetse bakeliete stopcontacten e.d. te koop, ook erg leuk voor in een jaren-30 huis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, ze staan nu toevallig ook net op swap workshop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig. dit zijn alleen toch geen stopcontacten? #lightswitches

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik versier mijn stopcontacten en snoeren altijd met vlindertjes :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!