zondag 10 juli 2011

Vakantie!

Oh heerlijk, de kinderen hebben vakantie. Fijn voor hun, fijn voor mij, want niet vroeg op en geen gehaast. Ik moet nog 4 dagen werken en dat mag ik ook. Nu dus nog even druk met afronden, opruimen....

Afgelopen vrijdag was dus de laatste schooldag en omdat ik niet weer met een bloempje op het schoolplein wilde staan, was het idee om met de kinderen koekjes te gaan bakken. De potten waren al gekocht, maar alleen bleek er nauwelijks tijd te zijn, want donderdag was het sportdag en de laatste zwemles. De woensdag was gevuld met school en hun zwemexamen.

Maar toen zag ik dit idee bij Daan en was ik gelijk om, ideaal (want niet zelf bakken) en zeker zo leuk en origineel. Een pot vol met de ingredienten om koekjes te bakken, zorgvuldig laag voor laag in een potje.

4 opmerkingen:

  1. lekker hè, vakantie (bijna...)
    Het idee dat ik morgen niet om acht uur de deur uit hoef met drie koters...heerlijk.
    Het idee van Daan is super hè?, ik had het helaas te laat ondekt.
    Ga het onthouden voor een volgende keer.
    Deze potjes zien er superlief uit!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he! Had het vorig schooljaar ook gedaan.
    Weet even niet meer waar ik het leuke idee had gezien. Het is leuk om te maken, te geven, te ontvangen, het ziet er vrolijk uit en het smaakt heerlijk als ze gebakken zijn.

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een onwijs leuk idee! #addtobookmark ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!