vrijdag 30 september 2011

Strijp S en de winnaar van de give away!

En toen zat de 2e werkweek op Strijp S erop. Het heeft me zelf verbaasd, hoe snel ik er gewend ben, maar wellicht heeft dat alles te maken met het feit dat ik er voorheen, tot 3 jaar geleden ook werkte ;)
Dat zit zo. Strijp S is een industrieel terrein waar vroeger Philips gevestigd was. Allemaal gebouwen vol met kantoren en laboratoria, waar Philips zijn produkten ontwikkelde. En ik werkte daar dus, op de afdeling HRM. Philips is er inmiddels verdwenen en ik werk er ook niet meer.  Toen ik er werkte waren de plannen voor het nieuwe Strijp S al actueel, maar ik had toen nooit verwacht dat ik er nog eens terug zou komen, zeker niet in deze situatie!

Ze zijn nu dus volop bezig met de realisatie van een nieuw woon-werk gebied. Meer lezen? Klik dan hier!  Het is nu al mooi, met een zaal waar concerten zijn, een skate area, ontdekfabriek, Seats2meet en waar een groot deel van de Dutch Design Week zich in oktober afspeelt. Kortom, het wordt echt fantastisch en het voelt dus ook goed om vanaf deze plek te werken!




Maar goed, u kwam hier vast voor de winnaar! En dat is Annebel:


Annabel, mail je me even op info@noeks.nl??

2 opmerkingen:

  1. Fijn als je je snel thuis voelt. Ik ga in oktober altijd even kijken bij de DDW en dan bezoek zeker Strijp-S.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp ik het goed dat je Noeks stoffen nu dus vanaf dit adres runt? Gaaf dat je op zo'n inspiratievolle plek werkt. Mijn felicitaties voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!