donderdag 22 september 2011

Ty Pennington

Ik had al 3 printjes van Ty Pennington, maar met de 2 die ik zojuist toe heb gevoegd in de shop, is het een mooi pallet zo bij elkaar.
Deze meneer is in Amerika zeer bekend als presentator van diverse programma's, waar hij als stylist interieurs inricht. Hij heeft daarnaast ook een eigen lijn stoffen. Zijn site laat zien hoe deze lijn is ontworpen, dmv stempels, leuk om te zien!





Daarnaast vind je inspiratie wat je met de stoffen kan maken, zoals deze projecten:







Ik heb er 5 van in mijn webshop staan:


2 opmerkingen:

  1. Zie hem altijd in Extreme Home Makeover en vind vaak dat de huizen erg mooi zijn geworden. Ik wist niet dat hij zo'n achtergrond heeft. Ik dacht dat hij alleen het programma aan elkaar praat (schreeuwt). Prachtige stoffen en mooi prints.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, had ik niet achter hem gezocht. Mooie prints vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!