zaterdag 8 oktober 2011

Ben Heine

Laatst zag ik het werk van Ben Heine en behalve grappig, ook inspirerend om er wat mee te doen. Ben Heine tekent als het ware wat hij zelf wil zien in een omgeving, houd het in het beeld en maakt een foto.

Ik vind het concept vooral leuk. Ik zag onlangs ergens een variant, ik weet niet meer waar. Daar maakte ze een nieuwe foto van iemand, op dezelfde plek als waar de persoon zoveel jaren geleden stond. Je zag de verandering van de persoon, maar ook van de omgeving.




5 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ze hebben hetzelfde gedaan in Villa Vanthilt deze zomer, ik weet niet of je dat bedoelt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk! al zo vaak zoiets gezien en gedacht, dat moet/wil ik ook doen.
    nog niet gedaan dus.. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bedoelt www.dearphotograph.com. Met tekeningen is het inderdaad ook héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @mjet, ja! dat was het, vond ik zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!