maandag 24 oktober 2011

Dutch Design Week deel 1

Ik hoef vanaf mijn werkplek mijn hoofd maar uit het raam te steken en ik kijk op het centrum van de Dutch Design Week, want deze speelt zich voor een groot deel af op Strijp.
De hele week staat Eindhoven in het teken van dit leuke evenement. Kijk hier zelf maar voor meer informatie, routes en wat er wanneer te doen is!

Zelf ben ik gisteren op Strijp S gebleven, het zonnetje scheen, veel mensen, geweldig leuk! Daarna eindigden we bij Piet Hein Eek, in het restaurant, waar we onderstaande (sloophouten) kaasplankje nuttigden. Beetje duur, wel lekker ;)


3 opmerkingen:

  1. Ziet er ook lekker uit. Wij maakten er zelf één met meloen en Italiaanse ham, enkele lekkere kazen uit de plaatselijke kaaswinkel, tomaat en zelfgemaakte lookboter met heerlijk noten-rozijnenbrood. Simpel kan toch lekker zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, Strijp-s is altijd een van mijn favorieten van de DDW!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!