vrijdag 21 oktober 2011

flockfolie

Een produkt wat zo leuk is, dat ik er hier wat meer aandacht aan wil besteden is flockfolie. Wellicht ken je het al van de transfers, welke je kant en klaar kan kopen en zo op een shirtje kan strijken. Maar je kan ook vellen van dit leuke spul kopen en zo zelf een figuur bedenken en knippen!
Daarnaast blijft het niet alleen goed zitten op stoffen, maar ook op die notitieboekjes (oa Hema) met zo'n canvas cover, ontdekte ik laatst :)
Omdat je in dat geval juist veel kleurtjes wilt hebben die niet zo groot van formaat hoeven te zijn, bedacht ik behalve stoffen-, ook flockfolie scrapsetjes te maken. Dus....ook aan de slag? Klik dan hier!


4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke ideeen op je Blog.
    Ik heb de gekochte stof van je winkel verwerkt voor een ordner tas.
    Mocht je zin hebben in een kijkje, hij staat nu op mijn blog.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. En die boekjes met stof zijn overal te koop dus leuk te versieren ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!