zaterdag 15 oktober 2011

Onze sleurhut

De caravan! 
Bedacht me net dat ik daar de foto's van nog steeds niet hier geplaatst heb! Terwijl het zo'n leuke Melody Miller caravan geworden is! Dus daarom gelijk even in mijn archief gedoken om ook vooral de VOOR foto's erbij te zetten, want hij is echt enorm veel vrolijker geworden sinds ik de caravan aangepakt heb!
VOOR: je ziet het:  grijs, grauw en saai...





NA!
Let vooral op de houten vloer ;) En het lijkt zo net of de 'voor' foto's in zwart wit genomen zijn, 
maar dat is dus niet het geval! Wat een beetje kleur kan doen...






 We zijn er een paar weken geleden nog mee naar Zeeland gereden, om er met dat prachtige weer nog fijn 2 dagen van te genieten. Hij is uitgerust met kachel, dus hopelijk kunnen we er in oktober ook nog eens mee weg!

21 opmerkingen:

  1. Fantastisch! Dat lijkt me en heerlijk huisje voor een getaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI ! Wij gaan van de week caravans bekijken. Dit helpt me alvast om door de 'wat minder mooie dingen' heen te kijken ! Petje af !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je flink uitgeleeft. Is erg gezellig geworden. Zo worden de vakanties alleen nog maar leuker met wat kleur. Een kachel ga je wel nodig hebben het is erg koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Zo zou ik er ook wel eens tussenuit willen knijpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow wat gaaf meis! super!!! ik wil meteen ook een caravan hahaha maar eh, prijzig. had al eens gekeken. maar zooo gaaf heb je 't gemaakt!! ^^ super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf zeg, mooi gedaan! En ondanks de kleurtjes toch een rustig geheel, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wauw, die ziet er echt keigezellig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super! wil ik ook, helaas trekt onze eend dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW! Dat ziet er echt heel erg leuk, vrolijk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaai, daar word ik instant jaloers op!!***

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow heel erg mooi, een stuk vrolijker.
    Wat een leuke rode mandjes (die hangen)
    Mag ik vragen waar je die gekocht heb?
    Groeten janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf gedaan zeg. Nieuw beroep: caravanpimper ;-) (Zou een leuke rubriek in De Kampioen zijn, hahaha!)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Zo wil ik ook wel een caravan :-) Alhoewel ik dan toch eerder voor zo'n leuk campertje zou gaan... ;-)
    Je hebt 'm prachtig opgeleukt in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he, ziet er erg leuk en vrolijk uit!! Heb je ook nog iets met de buitenkant gedaan? ik vind die witte blokken op de camping er altijd ongezellig uit zien

    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi! zo veel fijner om in een omgeving te zijn die bij je past!
    dit is die van ons:

    http://www.flickr.com/photos/piekenpiet/5511698957/in/photostream

    we zijn er van feb tot aug mee weg geweest, hiervoor hadden we nog nooit een caravan van binnen gezien, maar zo beviel het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @sol: wauw, die is ook vrolijk zeg, krijg gelijk om weer een weekend weg te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij hebben net onze caravan opgehaald en dan even ter inspiratie googlen. Mooi gedaan hoor!
    noeks ken ik van stoffen, dus ik zal je binnenkort wel weer weten te vinden.

    Groetjes,
    Janey

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!