woensdag 12 oktober 2011

POST! Maar van wie???

Gisteren raapte ik de post op van de deurmat en vond deze mooie envelop. Ik dacht eerst, dat het reclame was van Flow, maar daarvoor was het toch te mooi. Rob Ryan? Een van mijn favorieten! Wat is dit? En toen bleek er dit leuke en handige etuitje in te zitten, met suiker, theezakje, koffie, chocolaatje....

Envelop binnenstebuiten, etuitje ook, maar...geen afzender. Geen clou...
Een paar weken geleden heb ik staalkaarten gehaald bij karwei in een reeks blauwtinten, waaronder deze, waar de envelop van is gemaakt. Is er iemand op mijn hobbykamer geweest? Nee...
Het stofje, die met de theepotjes, heb ik wel verkocht.....

Ik loop dus al de hele dag te stralen, want wat een leuke envelop, wat een super etui, maar vooral, wat een lief gebaar!!! Ik hoop dat ik er nog achter kom van wie ik dit moois gekregen heb? Iemand die hier leest enig idee? Dan in elk geval:

ENORM DANKJEWEL!!




En omdat het ook inspirerend is, want wat een leuk idee, hoor het dus ook zeker thuis op mijn blog

13 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee inderdaad ! en vooral heel lief van de verzender!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is idd erg leuk gemaakt. Ook leuk om zulke post te krijgen. Is wel spannend wie de afzender is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geheimzinnig, ik zou daar niet tegen kunnen hoor! Maar onwijs lief. Als je erachter komt, laat je het wel even weten hè? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, ik wou dat er bij mij zo'n leuk geheimzinnig pakketje op de deurmat valt. Ben benieuwd of je er nog achter komt van wie het is. Misschien een give-away waar je aan mee hebt gedaan???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @celine, daar heb ik ook al aan gedacht, maar ik doe eigenlijk zelden mee aan een give away en dan had ik het nog wel geweten...

    Ik heb inmiddels een klein vermoeden! Niet vanwege een reactie ofzo, maar ik weet van iemand dat zij de stof gekocht heeft en ze weet dat ik van die kleur blauw houd, maar ja, dat kan ook toeval zijn. Echter ik weet ook dat zij door omstandigheden niet kan naaien en dan nog zou ik niet weten waaraan ik het verdien. Of het heeft met een fiets te maken, maar ik weet het echt niet :) Als zij dit leest, weet zij wel aan wie ik denk...Maar nogmaals, ik heb eigenijk geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje dat zijn nog eens verrassingen op je deurmat, echt mooi gemaakt ook. Hoop dat je er nog achter komt van wie het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt èn leuk dat het zo spannend blijft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Anouk - wie het ook gemaakt heeft (ik zou willen dat ik het gemaakt had!, ik ben het helemaal eens met die persoon - jij verdient dit: want jij inspireert mensen! Niet alleen voor creatieve en positieve dingen, maar ook door gewoon te doen wat goed voelt ('die fiets' zoals jij het noemt)! En blijkbaar ben ik niet de enige die door jou positief beinvloed wordt... want anders had ik dit pakketje wel voor je gemaakt (al zou ik dat graag doen)!
    Lieve knuf, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klopt: een kleurenkaart van Karwei (dat het een blauwe is, dat is toeval), een pagina uit een Flow.
    Per mail laat ik je meer weten ---.
    Dank voor je leuke log hierover!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!