vrijdag 3 februari 2012

Good Old Radio

Ik vind het altijd lastig een leuke radiozender te vinden, die in mijn oren leuke muziek draait, zonder veel gezeur van dj's ertussen door, zonder reclame (vooral die zenders die elk kwartier reclame maken). Geen filenieuws, want ik sta nooit in de file. En vooral geen zender die net niet juist staat ingesteld, want als ik maar een beetje gekraak hoor!
Maar...ik vind radio's wel mooi om te zien, vooral de oude. En ik vind het dus ook leuk dat steeds meer vintagemodellen op de markt komen, vooral omdat je gewoon je eigen iPhone of iPod eraan kan koppelen. Mijn favoriet staat hieronder, die van Orla Kiely, maar ook de andere 2 van Urban Outfitters zouden perfect op mijn werkplekje staan :)



Orla Kiely


Urban Outfitters






5 opmerkingen:

  1. Dezelfde smaak, die bovenste staat op mijn verjaardagslijstje voor april.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Retro is weer helemaal hip! Zag dit weekend ook een leuke in een etalage staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!