dinsdag 5 juni 2012

Hangers van Blommen

Wij hebben in de hal een raampje, wat zich perfect leent voor een mobiel of iets dergelijks. Ik had al eerder de bloemen van Jurianne Matter gekocht, maar had al gelijk als idee daar wat anders van te maken dan de oorspronkelijke bos bloemen.
En omdat je met stempels niet alleen inkt op papier kan drukken, maar ook perfect een afdruk in klei kan maken, bijvoorbeeld op zelfgemaakte kralen, had ik dat ook al in mijn hoofd. En zo maakte ik laatst deze 'hanger'. Een stok uit het bos, wat stug bruin touw, de blommen en de kralen, et voila:







6 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik heb ook zo'n verloren raam in de hal, dus ik sla je idee op :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw! Ik vind je kralen een supervondst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave combi-mooi slingers-mijn smaak-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo simpel en zo'n mooi effect! (Zit meteen te denken aan mijn zolderraampje...)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!