donderdag 18 oktober 2012

Stempels

Waarom op mijn blog nooit wat van mijn stempels staan?

Eigenlijk heb ik daar geen echt antwoord op. Tijd om daar verandering in te brengen dus! Eigenlijk is het vooral heel grappig hoe deze hobby begonnen is. Ik had al eens stempels gemaakt, uit dat lino spul, maar na een paar stempels bleef het toch weer liggen. Tot mijn nichtje Ilse ook 'aan de stempel' ging en mij weer enthousiast maakte.  Inmiddels verkoop ik ook Speedy Carve en het is geen verkoop verhaal, maar als je dit eenmaal gebruikt hebt, ben je om! En, is vrijdagavond hier nu vaak 'stempel avond'.

En waar Ilse en ik vroeger elkaar van dat leuke postpapier stuurden, vol met diepzinnige teksten als "ik had rekenen","toen had ik gym" en "ik had buiten gespeeld", sturen we elkaar nu dus vellen vol met onze stempels. Inspirerend!

Hoewel ze inmiddels ook een blog heeft met haar creaties, hoop ik stiekem om gewoon nog post te krijgen ;-) Al is het maar om onze eigen steden postzegels op te kunnen stempelen!

Vanaf nu in elk geval meer stempels op mijn blog! Ik zal eens proberen om elke vrijdag een stempel te laten zien en vooral ook, wat voor leuks je er mee kan doen.

En....mocht je nu zondag in Eindhoven zijn, op Strijp S begint dan de Dutch Design Week. Maar ook is dan op datzelfde terrein de Feel Good Market, waar wij samen zullen staan! Je kan bij ons aanschuiven om zelf te zien hoe leuk deze hobby is. Het is van 12.00 tot 18.00, leuk als je er bij bent!


rara, waar woon ik...

mijn hard groeiende collectie...




11 opmerkingen:

  1. zitten heel leuke stempels tussen, ik moet mij ook nog eens gaan uitleven met mijn guts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, zie dat je Speedball gutsten hebt! Overwogen ze bij dickblick te bestellen maar komen zoveel kosten bij :-( Ga ze gelijk bij jou bestellen!!!
    Leuk hoor jouw stempels! Sta je ook wel eens in de buurt van Nijmegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je woont in Eindhoven, dat is een kwartiertje van mij vandaan. Ik ga elk jaar naar de DDW. Ik weet niet of ik deze Zondag ga, maar als dat zo is! kom ik zeker ook nog even naar de feel good market. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is hier een kleine verslaving in de maak ; )! Ik vind ze prachtig, die vis is echt cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die speedycarve, verwerkt dat echt zo gemakkelijk? Ik gebruikte tot nu toe enkel Hema-gommen om stempels mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Action gummen en hema gummen werken goed hoor, maar ik persoonlijk doe nu alles alleen nog met speedycarve, omdat het zo'n fijn spul is. Het snijdt makkelijk en brokkelt minder. En je kan er groter mee werken dan de afmeting van de gummen, ook fijn!

      Verwijderen
  6. ow hoe leuk! Ik was heel lang op zoek geweest naar dat spul maar kon het toen niet vinden.... (en was het vervolgens weer een beetje vergeten). Ik was wel van plan om zondag ook naar de feel good market te gaan (ik heb de volgende editie een kraampje :)
    Dus eh wie weet zie ik je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal je van de week een brief sturen, over "en toen was ik in Eindhoven". En dan stempel ik die helemaal voor je vol :). Dan ga ik nu eerst even mijn blogstats bestuderen... Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he, wat gaaf, leuk nu eens wat van je stempels te zien! Ik kreeg pas een vraag van iemand op mijn blog over stempelmateriaal, die heb ik naar jou verwezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!