zondag 18 november 2012

Glow 2012

Afgelopen week was het GLOW licht festival weer in Eindhoven. Elk jaar weer vind je er de mooiste licht kunstwerken. En dit jaar was het helemaal leuk, want mijn 8 jarige dochter heeft er aan mee gewerkt! Haar klas was gekozen om samen met een aantal klassen van nog andere scholen mee te werken aan het grote lichtgevende bloemenveld. Ze mocht haar eigen bloem maken en die heeft dus een week lang staan schitteren samen met heel veel andere bloemen:





De eerste avond zijn we natuurlijk gelijk gaan kijken! Zelf heb ik verder helaas weinig kunnen zien, want ik was een paar dagen weg, maar ik had daar ook een prachtige lichtshow hoor, dus niets te klagen.
Dit stond in de straat achter het hotel, het Empire State Building, al in kerstkleuren....




2 opmerkingen:

  1. Ach, wat zal ze trots zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, helaas heb ik het dit jaar niet gezien. Volgend jaar maak ik er zeker weer tijd voor vrij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!