woensdag 16 januari 2013

Behang

Voor mijn nieuwe werkplek had ik het al helemaal bedacht, een grote wand met een fotobehang....
Maar ik blijk niet echt geschikte wanden te hebben voor behang :(
Ja, ik weet het, ik kan ook triplex platen bevestigen en daarop behangen, maar dan wordt het toch wel wat omslachtig.
Op deze site vind je heel veel soorten behang en kun je een digitale showroom bekijken, wat wel leuk is om te zien hoe zo'n foto er dan uit zou zien....

Deze vond ik zelf wel leuk. Het is dat mijn zoontje al een mooi behangetje heeft, anders zouden die stripboeken helemaal geweldig staan:




 


5 opmerkingen:

  1. Ik heb net uw blog ontdekt, nu ga ik eens in uw winkeltje rondsnuisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Wij zijn net op zoek naar zoiets...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie behangetjes hoor!!
    Het stripboeken behang heb ik op Sam zijn vorige kamer zelf gedaan met oude superman strips, Was echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de muur niet geschikt is voor behang of tijdschriftplaten want het kan zo leuk zijn. Ga je nu schilderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! (krijg er ook zin van om eens iets heel anders op de muur te doen dan t verfje, maar met twee krabgrage katten wordt dat waarschijnlijk niet zo'n succes...
    Vandaag kreeg ik trouwens je pakketje met stofjes en flockfolie binnen, mn vingers jeuken om ermee aan de slag te gaan, mooimooi! (en zo lekker snel in huis).
    PS: Nieuwe werkplek? Nog wel op Strijp S? (haha, das hier om de hoek)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!