zaterdag 23 februari 2013

Mini Oldtimers

Mijn zoon heeft dus nooit met autootjes gespeeld: een bak vol auto's en hoewel ik wel een keer zo'n Fisherprice garage voor hem kocht, heeft ook daar misschien maar 1x een auto geparkeerd.

Van mij heeft hij het dus niet: gek zijn op kleine autootjes. Nu houd ik met name van de oude autootjes, van de nieuwste Audi of Renault loop ik geheel niet warm, maar van een oude Fiat 500, Renaultje 4 word ik helemaal blij. En....ik heb dus een aantal mini varianten. Gewoon, omdat ze zo grappig zijn om te zien. Omdat ik zo een heel wagenpark kan hebben, zonder dat ik er onderhoud aan hoef te plegen....




En deze zouden ook nog passen op de parkeerplaat, alleen al de vormgeving van die doosjes!






4 opmerkingen:

  1. Oh ja, mooi hè!
    Hier ook een fiatje en een VWbusje voor mijn neus, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier niks van dat alles, maar ik kan me zo voorstellen dat daar verandering in zou komen als ik de oude dinky toys ergens tegen zou komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laat ze hier maar niet zien. Want wij hebben dus wel heeeeeel veel autootjes! En er kunnen er altijd nog een paar bij volgens de heren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!