woensdag 20 maart 2013

iPods, iPhones, etc...

Als je zoals hier in een huishouden woont waar nogal wat gadgets rondslingeren inclusief zoveel opladers/kabeltjes, dan wil het nog wel eens mis gaan met al die snoertjes. Man en ik hebben dezelfde Appeltjes en steeds opnieuw is het na een tijd raak: waar zijn de kabeltjes? Ik verwijt hem en hij verwijt mij dat ze kwijt zijn.
Oke, na een zoektocht dit weekend biecht ik eerlijk op dat ik er 4 in mijn handtas, werktas en auto had slingeren. Tijd voor organisatie:
De opladers en stekkers verdeeld en die van mij versierd. Wit van hem, tape van mij.

15 opmerkingen:

  1. Maar of dat nou slim is ;) kun je hem nooit meer de schuld geven. T ziet er wel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo slim.....ik zal mijn laders ook eens onder handen nemen!
    Bedankt voor den tip!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof idee, ik begin er meteen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ziet er gelijk veel leuker uit, want o wat zijn ze toch lelijk al die rondslingerende opladers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er erg leuk uit zo, dat is sowieso al een plus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk idee! hier liggen er ook altijd zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey There. I founԁ your blog the usе of mѕn.
    That is a very smartlу ωгіtten
    artісle. I ωіll mаke sure to bookmark it and rеtuгn to leаrn extra of your useful info.
    Thanκs for the post. I will сertaіnly comeback.


    Also visіt my wеb page meuble salle de bain

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Good blog post. I absolutely love this site. Stick with it!


    my weblog: maquillage pas cher

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.

    Feel free to visit my website ... voyance

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ρost ωгiting iѕ also a fun, if you be familіar with aftеr that you can write if nοt it iѕ сοmρlіcateԁ tο write.


    my web blog :: devis fenetres

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thats really cute! Love neon and floral prints. Got my eye on your next posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wіth havіn ѕo much cοntent and artiсles do you eѵeг run into any isѕues of plаgorіsm
    ог cοpyгight infгingеmеnt?
    My site has a lοt of cοmрletelу uniquе сοntent I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any methods to help stop content from being ripped off? I'ԁ
    cеrtaіnly appгeciаtе
    it.

    Аlѕo visit my ωebpage - comparatif ssd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Howdy, I believe your web site might be having browser compatibility issues.

    Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine
    but when opening in IE, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, excellent site!

    Here is my page: voyance par telephone

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!