zaterdag 13 juli 2013

De VW bus van LEGO

Mijn zoon is gek op Lego en omdat hij zowel met Sinterklaas als voor zijn verjaardag steeds weer Lego vraagt, en krijgt, heeft hij inmiddels een behoorlijke collectie. Ik vond Lego vroeger als kind zelf ook fantastisch, maar juist toen was het leuk, want je had alleen platen en losse stenen, deuren en ramen zover ik weet. Nu koop je een project en bouwen maar. Gelukkig is zoon erg goed in het combineren van alle dozen en maakt hij ook zijn eigen bouwwerken.
En laatst ontdekte ik deze doos Lego doos en toen....had ik even hetzelfde gevoel: die doos wil ik wel!

Dus nu sparen we samen....voor 1332 stukjes lego ;-)


4 opmerkingen:

  1. ja, die is gaaf! heb hem ook gezien, maar vond hem dan wel leuk voor manlief, want ja, dochterlief bouwt idd liever zelf leuke dingen van losse onderdelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Erg he, als je zelf bijna net zo graag iets wilt als zij...en dan dat wachten & sparen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!