maandag 9 december 2013

Xmas labels, deel 2

Ik ben gek op labels, hang ze overal aan en in. Vorige jaar maakte ik de kerstkaarten in de vorm van labels en... dit jaar doe ik dat weer! 

Wat ik deed (omdat ik bedacht dat de ontvanger er ook nog wat mee moest kunnen doen):

In de webshop koop je de labels per 4 aan elkaar, dat hield ik zo. Over de hele breedte plakte ik tape.
Stempels erop, twine eraan..
Op de achterkant schreef ik op het eerste labeltje onze kerstgroet en namen. De overige 3 liet ik leeg.
Dubbelgevouwen stopte ik ze in een pergamijn envelopje. 
Zo had degene die de kaart kreeg, gelijk nog 3 leuke labels om zelf weer aan een kadootje/flesje wijn of iets anders te hangen!





4 opmerkingen:

  1. o, wat een leuk idee. Ik ga misschien ook wel zoiets doen, als je het niet erg vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk vind ik dat niet erg! Alleen maar leuk als je er inspiratie uit kan halen!

      Verwijderen
  2. En dat vond ik me vorig jaar toch al een leuk idee :), ik reken er nu weer op!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!