zondag 16 februari 2014

Nieuwe kast

Mooie kastjes bij de kringloop, daar zwicht ik snel voor. Ik heb zo al een paar mooie jaren 30 kastjes op de kop getikt!
Onderstaande zwarte kast kregen we ooit. Hij stond op zolder, praktisch te wezen, maar altijd had ik nog het idee deze een keer onder handen te nemen. Maar dat duurde wel een aantal jaren. Tot ik dit behangetje van Orla Kiely perfect vond en we een nieuwe kast voor de slaapkamer zochten….De kast werd wit geschilderd, de frontjes behangen en er kwamen bijpassende greepjes op.

Mooi toch?!!








14 opmerkingen:

  1. Supermooi!! Behangetje is prachtig!
    Nu de kast wit is, lijkt ie opeens veel hoger. Wat kleur al niet kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi geworden! Ik ben op het moment ook zo lekker bezig met kastjes enzo opknappen. Heerlijk om te doen!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt ongelofelijk mooi zeg! Dit geeft inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi grafisch patroon op het behang, terwijl het greepje juist weer heel romantisch is. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oké als ik dit gepimpte, prachtige kastje zie, dan begin ik mijn koudwatervrees langzaam aan te verliezen om ook een kastje onder handen te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zelfs het beddengoed past bij de kast, geweldig,
    mooi geheel,
    zus3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor al jullie leuke reacties!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!