zaterdag 21 juni 2014

DIY hangstoel van canvas

Ik ben heel lang geleden inmiddels in Guatemala geweest. Daar vond je op elke straathoek wel de bekende hangmatten, maar ook hangstoelen. Ik kocht er eentje, sleepte het dingen met bijbehorende stokken en al in elke bus en vliegtuig achter me aan.

Maar ik heb hem nog steeds en regelmatig bungelt er een kind (of ikzelf) in, tijdens warme dagen in de tuin.

Laatst vond ik op internet, deze supergave DIY tutorial. Mocht de mijne kapot gaan, dan weet ik dat ik er zelf nog een kan maken in een mooie canvas uit de webwinkel!



all credits go to: deze leuke website van A Beautiful Mess

1 opmerking:

  1. SUPER!
    De link gaat niet naar een DIY bij mij, maar naar de webshop (met overigens mooie canvas!), bedankt voor de tip.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!