dinsdag 17 juni 2014

Francisco de kat

Ik dacht eerst dat het niets voor mij zou zijn, zo'n beestje haken, want ik was bang dat het tellen me bar slecht af zou gaan. Maar wonderbaarlijk vond ik het wel meevallen en al doende leerde ik ook dat het niet zo erg is, als er een steekje meer of minder in een toer zit. Wat me wel heel erg tegenviel, en nog steeds tegenvalt, is dat borduren van de oogjes en een snuit. Ik ben géén borduurwonder heb ik al ontdekt. 
Maar dit is dus Francisco, gehaakt tijdens mijn weekendje weg naar San Francisco, vandaar de naam ;-)
Het is het bekende patroon van de Amineko kat, de leukste die ik tot nu toe gezien heb onder de knuffelpatroontjes. Als je googled, vind je ongetwijfeld een patroon, mocht je er ook eentje willen maken.



5 opmerkingen:

  1. Superschattig. Ooit waag ik me er ook aan. Eerst nog wat oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem er super schattig uit zien met een hoog knuffelgehalte. Zeer geslaagd! Precies een chineesjeskat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje! En dan denk je, die oogjes doe ik zo even, maar dan merk je dat als je verkeerd borduurt, de uitdrukking gelijk weer anders is, lastig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!