donderdag 3 juli 2014

miniblikje matte muurverf

Ik ben dus een soort van kleur junk. Als ik iets in een mooie kleur zie (vooral een combinatie van kleuren), ga ik gelijk denken, heb ik dat nodig? Kan ik er iets mee? Het is zelfs zo erg dat als ik bij ikea een thermosfles in turquoise en oranjerood zie, ik overweeg hem mee te nemen, terwijl we zo'n ding al hebben. Erg. Ja...(niet gekocht hoor, omdat manlief me fijntjes wees op het feit dat het een overbodige aankoop zou zijn).

Maar goed. Ik had dus een keer bij Leen Bakker onderstaande witte matte vaasjes gekocht. In wit ook al mooi, maar tegen een witte muur ietswat saai. Bij Kwantum zag ik kleine potjes met extra matte muurverf staan, in prachtige tinten. Kosten weinig, ze zijn bedoeld om een proefje op de muur te maken, voordat je een hele pot aanschaft. Maar perfect voor mijn vaasjes project. Even verven, en klaar is mijn mat oudroze vaasje. Nu heb ik dus een oudroze, grijze en grijsblauw vaasje :-)




2 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat!