vrijdag 7 november 2014

Winkeltje spelen :-)

Het was even stil hier. Valt me sowieso op dat bloggen steeds minder gedaan wordt, ik zie meer en meer blogs stilvallen, zo jammer eigenlijk!
Ik was de afgelopen tijd in elk geval heel druk met wat anders, namelijk......NoeKs heeft nu ook een 'stenen' winkel. Heel erg blij mee, want ik vond een fijn pandje in de buurt van mijn huis en het is qua oppervlak ideaal voor zowel de winkel als om workshops te geven.
Ben je in de buurt, kom dan zeker even een kijkje nemen, het adres is Geldropseweg 84 in Eindhoven (dichtbij het centrum).



15 opmerkingen:

  1. Als ik in de buurt ben spring ik zeker eens binnen. Wat zijn de openingstijden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd zeg, als ik nog eens naar Eindhoven kom spring ik zéker binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Bij een bezoekje aan Eindhoven spring ik zeker eens binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! Helaas is Eindhoven niet bij de deur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend gezellig en mooi! Ik zal eens een dagje einhoven moeten inplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo leuk! Raar, he... is Instagram dan de vervanger van het bloggen geworden?! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg! Proficiat Anouk! En heel veel succes!
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have been browsing internet for more than three hours today since morning, yet I didn’t found any interesting article like this which provides knowledge. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!