donderdag 29 januari 2015

Etui uit Zo Geknipt deel 2

Ik wilde al zo lang een toilettasje maken, dus toen ik het patroon zag staan in "Zo Geknipt deel 2" was het snel bekeken, deze ging ik maken!

Hoe klein en dus onhandig, er moest en zou paspelband tussen. Ahum, best een gefriemel! En ik had de stof naast de rits wel iets netter kunnen afknippen zodat het meer in dezelfde lijn blijf, maar goed, kniesoor die het er iets van vind :-)

De volgende keer dus rustiger de paspelband ertussen zetten, meer aandacht aan het uitleggen van de stof en een kortere rits. Hebben jullie ook dat een tweede versie altijd beter is?













7 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Papelband maakt het mooi af. Ik heb het boek in huis maar ben er nog niet aan toe gekomen er iets uit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk geworden! Is dit het Tipsy tasje met rechte rits?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het is het etuitje met de scheve rits. Maar ik wilde hem recht. Daarom ook dat een kortere rits mooier was geweest, want nu is het deel onder de rits zeg maar, naar mijn zin net iets te kort!

      Verwijderen
  3. 2e versie beter? We hebben wel drie dochters! Grapje hoor. ;-)
    Leuk stofje en dito tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een straight tipsy haha, ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stofje :-) en dus een leuk tasje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!