vrijdag 6 februari 2015

Spotjes en Kristallen

In de etalage heb ik kristalmallen hangen, super gaaf, van De Krantenkappers. Vaak wordt ook gevraagd, of men die ook zelf kan maken? Ja dus, met deze mal (de grote, de ik in de etalage heb hangen) of de kleine variant.
Met visserstouw hangen ze in de etalage en ik word er zelfs na 3 maanden zelf nog blij van.

Maar nooit geweten hoe belangrijk licht in een winkel is! Uiteraard heb ik gelijk lampen opgehangen in de winkel, van die leuke industriele lampen van Ikea, maar zeker vanaf buiten was de winkel gewoon niet goed zichtbaar!

Ik was dus al aan het bedenken hoe ik dit op kon lossen. Spotjes? Ik ben dus niet zo van de spotjes, omdat de meeste gewoon niet mooi zijn, althans dat vind ik.
Toevallig kreeg ik contact met www.industrielelampen-online.nl, waar ze tot mijn blijdschap wél industriele spotjes verkopen en ook wél tegen een schappelijke prijs!

Dus dat was snel geregeld. Nu was het alleen nog een heisa om ze op te hangen, want naast dat het plafond hoog is en ik er zelfs met de ladder niet bij kan blijkt het plafond steen en steenhard (nee, ook de steenboor wilde er niet in). Maar de aanhouder wint en de lamp hangt nu aan een stevige schroef :-)

Ik heb mooi licht én.....de kristalmallen komen super mooi uit, als ware echte kristallen!





(sorrie, foto's zijn niet superscherp)

De lamp in de etalage is dus van www.industrielelampen-online.nl en daar hebben ze dus super industriële lampen, zoals:





Deze laatste heb ik nu dus in de etalage hangen!



2 opmerkingen:

  1. mooi ... modern en retro en very cool zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap! Ik heb de kristalmallen ook en die zijn echt zo mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!