woensdag 22 april 2015

Tuinkussens

Ik ben dol op paspelband, vandaar dat ik ook alle kleuren die ik maar kan vinden in de (web)winkel verkoop, ze geven je project altijd nét wat extra's, in een contrasterende kleur of juist een bijpassende kleur, altijd goed! En ik heb voor zowel mijn naaimachine als locker een speciaal voetjes. Zo gedaan, kind kan de was doen :-)

Deze week bedacht ik me (hoe kan het ook anders met dit weer) dat ik de tuinkussens wel eens kon voorzien van een nieuwe hoes. Gisteren op jacht voor 4 dunne kussentjes voor ons tuinstel en vanmiddag dus aan de slag met stevige stof, paspel en Kamsnaps (ook al zo'n handige uitvinding!):








10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan! Dat wordt gezellig vertoeven in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kussen en ideale kleuren voor buiten! Geniet ervan met dit weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zeg en je mag altijd de uitleg eens geven hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik doen! Ik ga toevallig een kussen maken voor onze nieuwe kittens, op dezelfde manier, zal foto's maken, goed idee!

      Verwijderen
  4. Prachtig, die grijs/mint combi is helemaal hot. Ik zag m ook al bij Soft Cactus. Nu nog een zonnetje en je kunt lekker buiten zitten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag hem ook en kocht deze ook in :-) Kan ik wellicht ook nog een bijpassend tafelkleedje maken :-)))

      Verwijderen
  5. Daar word je toch gewoon vrolijk van! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjullie voor jullie fijne reacties! Nu nog even wat meer warmt en zon, wil de tuin wel in met die kussen! Heb er nu 4, dus....kom maar op met dat voorjaarsweer, krijg er geen genoeg van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit er over na te denken om bij www.kussensopmaat.nl tuinkussens te bestellen, aangezien ik uit veel kleuren kan kiezen. Of hebben jullie een beter voorstel?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat!